Vitamin Sea&Personal Trainer

O idee, doi oameni hotarati si o locatie de vis – asa a inceput povestea excursiei in Grecia alaturi de Lorand Szabo, antrenor personal, pe care am organizat-o anul acesta in septembrie.

Unul dintre motivele pentru care am pus bazele conceptului Yolo Travel este dorinta de a incuraja vacantele active in care se pot intreprinde diferite activitati, altele decat cele oferite, in mod normal, de catre o agentie de turism. Ne dorim sa inlocuim vacantele de tip all-inclusive si sa aprindem spiritul de calator in fiecare dintre cei care ne insotesc

Intamplarea-sau destinul, mi l-a prezentat pe Lorand, antrenorul meu personal de fitness. Zambitor, entuziast si mai ales profesionist, mi-a inspirat incredere si in scurt timp dupa ce ne-am cunoscut, am realizat ca impreuna putem transforma visul meu in realitate. A acceptat provocarea mea fara sa stea prea mult pe ganduri, iar dupa ce am stabilit si locatia ideala, nimic nu ne-a mai stat in cale.

Sejurul nostru grecesc din statiunea Platamonas, cu Lorand pe post de antrenor personal, l-am pregatit minutios pentru 12 persoane. Toate locurile s-au ocupat rapid, inainte de plecare. Ce m-a surprins in mod placut a fost coeziunea grupului si, mai apoi, prieteniile ce s-au legat acolo intre noi, desi eram cam diferiti – fete si baieti soltero,un cuplu si chiar o mama cu doi copii. Insa fiecare si-a dorit sa iasa din zona sa de confort, iar sportul, marea, soarele si sufletele noastre zambitoare ne-a adus aproape.

Ne-am imbarcat pe zborul Cluj-Thessaloniki, iar in mai putin de 2 ore eram deja in microbusul privat care ne-a dus la vila ce ne-a fost casa pentru o saptamana. Dupa ce gazda noastra, prietenosul Georgios, ne-a primit cu caldura si s-a asigurat ca nu ne va lipsi nimic, vacanta a inceput! Sarituri in piscina, baie in mare, socializare…Prima seara a fost frumoasa, dar scurta, pentru ca a doua zi la ora 9 Lorand a anuntat primul antrenament.

Partea cea mai faina la antrenamentele acestea a fost ca nu au existat doua la fel. Au fost bine gandite in asa fel incat sa fie distractive, creative si la ore potrivite (toti sportivii mei au fost punctuali!). Lorand a organizat si cateva concursuri pe echipe, cu jocuri interactive ce ne-au incarcat cu energie. Am suferit putin de febra musculara, pe care am tratat-o de obicei cu cate o baie in apa calda si curata a marii Egee.

Am imprastiat cu voie buna in jurul nostru, intr-atat incat, uneori, turistii trecatori ni se alaturau la antrenamentele noastre de pe plaja, iar la sfarsitul acestora ramaneau si la un pahar de vorba. Altii doar ne fotografiau curiosi si ne felicitau pentru modul nostru deosebit de a petrece o vacanta in Grecia. Tare mandra am fost de echipa asta de oameni minunati pe care i-am avut alaturi acolo!

Unii dintre noi am facut o excursie pe jos pana la castelul din Platamonas, construit intre 1204-1222. Escapada a durat cam 4 ore, insa peisajele de acolo merita, iar distractia de pe traseu-de nepretuit.

Sa va povestesc putin si despre experientele culinare de la fata locului. Platamonas este o statiune micuta, insa cu taverne foarte bune in port. Pranzul se servea de obicei acolo, iar cina o luam fie in oras, fie la vila, unde fiecare dintre noi avea „postul” sau in bucatarie. Vorba lui Lorand – „am muncit ca o familie pentru cina asta 🙂

Nu pot sa omit sa va spun ca am vazut in fiecare dimineata rasaritul de soare! Unul din avantajele sa mergi in luna septembrie in vacanta si sa stai pe plaja. Locul nostru pentru cafeaua de dimineata:

De la prima editie, am stabili sa repetam isprava, asa ca in fiecare an am vizitat alte plaje, din alte tari, alaturi de acelasi antrenor. Am fost in Spania, Italia, iar anul acesta e posibil, daca ne lasa Covidul in pace, sa mergem din nou in Spania! Yuhuu!

You can send your enquiry via the form below.